Két megközelítést kínálunk Önnek:
lefedheti az informatikai szolgáltatásokat eseti díjazással vagy havi átalánydíjjal.
- Az átalánydíj előnye, hogy fix áron biztosítjuk az infrastruktúra hibamentes működtetésének munkadíját, ami tervezhetőséget biztosít Önöknek.
- Eseti megbízás, időalapú, fél órás ciklusokban kiszámlázásra kerül. (Nincs havidíj) 11 500ft/óra
Ügyfeleink legtöbb esetben a havidíjas rendszergazda szolgáltatás mellett döntenek, mert így bátran, bármikor, bármilyen informatikai problémával fordulhatnak hozzánk. A rendszer karbantartásba beletartoznak olyan szolgáltatások, amik a számítógépek, szerverek és hálózati eszközök folyamatos felügyeletét biztosítják!
Számítógép karbantartás:
Időszakos hardver ellenőrzések, memória (RAM) és merevlemez (HDD) teszt amit célszerű időközönként elvégezni. Hiba esetén gyorsan cseréljük a hardver elemet. A felhasználás körülményeitől függ, de a portalanítás is fontos karbantartása egy számítógépnek.
Felhasználói támogatás:
Tapasztalatból mondjuk, hogy ha a rendszergazda kiérkezik a telephelyre, biztosan előkerül néhány olyan kérés ami a felhasználók munkáját nagyban megkönnyítené, de hibaként nem jelentették helpdesk rendszerünkben.
Szerver helyszíni karbantartás:
Szerverrel rendelkező ügyfeleinknél a szünetmentes tápegység ellenőrzése adja a rendszergazdának az állandó helyszíni feladatot, minden más hibáról monitorozó rendszerünkben értesülünk és megoldható távolról is.
Operációs rendszer karbantartás:
A szoftverek automatikus frissítései általában rendszergazdai jogosultságot követelnek meg, ezért ezeket a javítócsomagokat a karbantartást végző IT szakember végezheti el.
Vírusírtás:
Számítógépek rendszeres ellenőrzése, vírusírtása igény esetén
Helpdesk:
Egy feladat, vagy meghibásodás bejelentése történhet on-line is helpdesk rendszerünkön keresztül. Rendszergazdáink folyamatos értesítéseket kapnak telefonjukra a bejelentett hibajegyekről.
Online távsegítség:
A leggyorsabb segítség, helyszíni kiszállás nélkül, Teamviewer vagy Anydesk programmal átvesszük a gép felett az irányítást és rendszergazdánk elvégzi a javítást.
Egységesítés:
Szintre hozó telepítéseket végzünk, előre definiált programlisták alapján. Célunk, hogy minden operációs rendszer és applikáció egyforma verzióval és működéssel rendelkezzen.
Ütemezett kiszállás:
Néhány rendszerkarbantartási feladatot kizárólag a helyszínen lehet elvégezni, ezért tervezünk havi rendszerességgel rendszergazda kiszállást ügyfeleinkhez.
Felhő alapú adatmentés:
A legtöbb munkaállomás és szerver rendszeres adatmentése fizikailag nincs elkülönítve. Ez elemi kár esetén akár a teljes adatállomány megsemmisítését eredményezheti. Ezért találtunk ki egy olyan konstrukciót, ahol földrajzilag elkülönülve, biztonságban tárolhatjuk a fontos adatokat.