Két megközelítést kínálunk Önnek:
                                              lefedheti az informatikai szolgáltatásokat eseti díjazással vagy havi átalánydíjjal.

  • Az átalánydíj előnye, hogy fix áron biztosítjuk az infrastruktúra hibamentes működtetésének munkadíját, ami tervezhetőséget biztosít Önöknek.
  • Eseti megbízás, időalapú, fél órás ciklusokban kiszámlázásra kerül. (Nincs havidíj) 11 500ft/óra

 

Ügyfeleink legtöbb esetben a havidíjas rendszergazda szolgáltatás mellett döntenek, mert így bátran, bármikor, bármilyen informatikai problémával fordulhatnak hozzánk. A rendszer karbantartásba beletartoznak olyan szolgáltatások, amik a számítógépek, szerverek és hálózati eszközök folyamatos felügyeletét biztosítják!

 Számítógép karbantartás:

Időszakos hardver ellenőrzések, memória (RAM) és merevlemez (HDD) teszt amit célszerű időközönként elvégezni. Hiba esetén gyorsan cseréljük a hardver elemet. A felhasználás körülményeitől függ, de a portalanítás is fontos karbantartása egy számítógépnek.

 

 Felhasználói támogatás:

Tapasztalatból mondjuk, hogy ha a rendszergazda kiérkezik a telephelyre, biztosan előkerül néhány olyan kérés ami a felhasználók munkáját nagyban megkönnyítené, de hibaként nem jelentették helpdesk rendszerünkben.

 

Szerver helyszíni karbantartás:

Szerverrel rendelkező ügyfeleinknél a szünetmentes tápegység ellenőrzése adja a rendszergazdának az állandó helyszíni feladatot, minden más hibáról monitorozó rendszerünkben értesülünk és megoldható távolról is.

 

Operációs rendszer karbantartás:

A szoftverek automatikus frissítései általában rendszergazdai jogosultságot követelnek meg, ezért ezeket a javítócsomagokat a karbantartást végző IT szakember végezheti el.

 

Vírusírtás:

Számítógépek rendszeres ellenőrzése, vírusírtása igény esetén

 

Helpdesk:

Egy feladat, vagy meghibásodás bejelentése történhet on-line is helpdesk rendszerünkön keresztül. Rendszergazdáink folyamatos értesítéseket kapnak telefonjukra a bejelentett hibajegyekről.

 

Online távsegítség:

A leggyorsabb segítség, helyszíni kiszállás nélkül, Teamviewer vagy Anydesk programmal átvesszük a gép felett az irányítást és rendszergazdánk elvégzi a javítást.

 

Egységesítés:

Szintre hozó telepítéseket végzünk, előre definiált programlisták alapján. Célunk, hogy minden operációs rendszer és applikáció egyforma verzióval és működéssel rendelkezzen.

 

Ütemezett kiszállás:

 Néhány rendszerkarbantartási feladatot kizárólag a helyszínen lehet elvégezni, ezért tervezünk havi rendszerességgel rendszergazda kiszállást ügyfeleinkhez.

 

Felhő alapú adatmentés: 

A legtöbb munkaállomás és szerver rendszeres adatmentése fizikailag nincs elkülönítve. Ez elemi kár esetén akár a teljes adatállomány megsemmisítését eredményezheti. Ezért találtunk ki egy olyan konstrukciót, ahol földrajzilag elkülönülve, biztonságban tárolhatjuk a fontos adatokat.